Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

søndag 12. oktober 2014

Bestilling på kort til jentedåp, med spesifikke instruksjoner:  lag slik som de andre du har laget for meg!  Vanskelig!!! Det er jo så artig å lage noe som er litt annerledes.... Men når kunden har klare ønsker, stiller jeg selvfølgelig opp!  Jeg har etter hvert laget mange dåpskort rundt denne skissa.  Dama som er formidler av bestillingene sier at alle blir satt i glass og ramme, og det er jo stor stas for meg!!!

The order for this card came with spesific instructions:  make it like the others you have made for me!  Difficult!!! I love making cards with a twist.... But when the customer have clear wishes, I do my best to comply!  I've made quite a few cristening cards around this scetch.  The lady who conveys the orders says they are mounted in frames, and of course I'm thrilled to bits about it!!!






Bokstaver:  Memories
DP:  Papirdesign + Ladybug and Friends
Bilde:  Facebook gruppa Digistamp Shack
Bamsecharm:  Perler & Utstyr
Dies:  Nellie Snellen, Spellbinders
Blomster:  Memories + div
Hjerteperler:  Kort & Godt
Rangle, smekke, blonder:  ukjent

Ingen kommentarer: