Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 23. juni 2014

Min flotte lillebror har bursdag, dette er årets "kort" til ham!

I made this "card" for my wonderful little brother's birthday!
 

Vel, det er ikke et kort akkurat, men ei ramme fra Ikea har fått litt pynt!  Gamle boksider er limt på med decoupage lim blandet med gesso og så har jeg limt på diverse snekker/reparere pc og mobil/verktøy greier.  Han er nemlig en skikkelig handyman!!  Alt fikk deretter litt lim/gesso på seg, før jeg ga alt en anelse sverte (Distress Ink "Walnut Ink").  Bildene har bl.a. min bror tatt, han er superglad i fjellet!  Og kona si!!

Well, it's not exactly a card, it's a picture frame from Ikea that I've decorated!  Old bookpages glued on with decoupage glue mixed with some Gesso, then assorted carpenter/fixing computers and mobile phones/tool things.  He's a real handyman my brother!!  Everything has been given a layer of glue/gesso, and finally a dash of distress ink (Walnut Ink).  The photoes were taken by a.o. my brother, he does so love the mountains!  And his wife!!
 
 

Ingen kommentarer: