Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

torsdag 20. februar 2014

En dame som blir 50 år, får gjerne både ett og flere kort!  Og jeg var heldig og fikk lage to :-)

When a lady celebrates her 50th birthday, she'll receive several cards.  And I was happy to make two of them :-)


 Her har jeg brukt:
DP: My Mind's Eye "Fine and Dandy"
Bilde: google, fargelagt med Promarkers
Dies: Spellbinders
Blomst: Kort & Godt, Papirdesign og Prima
Bling: Notabene
Boktaver og tall har jeg brodert på stramei, fordi damen har alltid vært glad i å brodere!!
 

 Her har jeg brukt:
DP: Inger Harding
Bokstaver: Nille, mala hvite, brukt rød og blå embossing
Dies: Sizzix og Die-namics
Blomst: Kort & Godt, Papirdesign, Prima og arv - alle fått litt Perfect Pearl Mist
Punch: Martha Stewart
Bilde: google
 

 

Ingen kommentarer: