Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 21. oktober 2013

Lille Amanda får dette kortet på dåpen!  Alltid hyggelig å få bestilling på disse!  Ei søt, godt voksen dame jeg kjenner har en stor omgangskrets, som alle nå blir bestemødre og oldemødre.  Og de skal visst alle ha slike kort, akkurat slike!  Så selv om jeg ymta frampå at jeg kunne gjøre noe nytt og spennende, så var svaret veldig klart: hun ville ha slik som jeg hadde laga før!!  Jeg takker og bukker for at kortene mine blir så godt mottatt - de ender visstnok i glass og ramme hos mottagerne :-)

Little Amanda gets this card for her Christening!  It's always nice to get an order for one of these cards!  A sweet, elderly lady I know has a large circle of friends, who are all grannies and greatgrannies now.  And apparently they all want this sort of card, just like this!  Even though I've carefully suggested that I could do something new with the cards, the answer is always clear:  she wants a card like the ones I've made before!!  I'm flattered, of course, that my cards are so popular - apparently they are all framed by the recipients :-)


DP er Clover (en kit fra Nille), bildet er fra et Inkido klippeark.  Pynt er:  blonde doily Panduro, bokstaver Nille, silkebånd Søstrene Grene, blomst Panduro og tyllblomst fra Tyrkia, sommerfugl er arv, charm fra Perler & Utstyr.no, bling fra Kort & Godt.  Dies er fra Spellbinder.

DP is Clover (from a kit at Nille), the picture is from an Inkido sheet of pictures.  Decorations are:  doily from Panduro, letters from Nille, silk ribbon Søstrene Grene, flowers Panduro and tulle flowers from Turkey, butterflies are inherited, charm from Perler & Utstyr.no, bling from Kort & Godt.  Dies is from Spellbinder.


Ingen kommentarer: