Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 21. oktober 2013

Etter å ha hatt blogg i mange år, ser jeg nå at jeg får flere besøk fra det store utlandet!  Dette er jo kjempemoro :-)  Det er derfor på tide å bli litt mer internasjonal!! Heretter kommer jeg til å skrive teksten både på norsk og engelsk :-)  Håper selvfølgelig at jeg ikke har glemt gamle kunster!!

Having had a blog for many years, I see that I get more visitors from outside of Norway!  This is, of course, great fun :-)  That's why I think it's time I went international!!  From now on I'll be writing the text both in Norwegian and English :-)  Of course I'm hoping my knowledge of the English language still is intact!!

1 kommentar:

Frk. Bogstad sa...

Litt mykje blomster og halvperler for min smak, men eit flott kort :)
Likte dies'a du har brukt og fint papir :)