Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 1. mai 2013

Det er ikke alltid lett å finne på noe nytt og spennende, men ei ung dame som fylte 15 år nylig fikk dette kortet, som ikke ligna på noe jeg hadde laga før!


For det første er kortet i A5 størrelse! Det er ikke ofte jeg lager, nei :-) Så har jeg brukt noe av dekorstasjet mitt som ikke har funnet sin plass på andre kort, lagt de under metalltape fra Biltema og deretter dratt en svamp med mørk brun stempelfarge over for å "sote" tapen ned litt.  Har også lagt metalltapen i en Sizzix embossing folder og sota det litt også.  Det ser brunere ut enn i virkeligheten, vanskelig med lys på sånn metalltape.... Det er egentlig bare kantene på det som ligger under tapen som er noe særlig sotet...
 

DP er Basic Gray "Kioshi", bildet er fra FB-gruppa "Digistamp Shack", stempel er fra Kreativ Hobby, bling Prima, bånd er "seam binding ribbon" farga med Distress Ink, charm er fra Kort & Godt, sommerfuglen er en del av et gammelt smykke.

Diesen er Sizzix "Leaves, holly and berries".

Ingen kommentarer: