Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

tirsdag 30. april 2013

Det at jeg stadig får bestilling på kort til damer som fyller 50, forteller vel gjerne at jeg selv er i ferd med å nærme meg det magiske tallet....? :-) Vel, alternativet er jo ikke noe særlig, så jeg tar det på strak arm!

Det kan se ut som om veldig mange damer rundt 50 har det supertavelt!!!  Bestillingen til denne damen kom med tips som "aktiv", "travel", "sporty"..  Da tar kreativiteten overhånd og overkjører alle innspill!  Kanskje damen burde ta seg et langt, varmt, avslappende bad?


Dette skjønne bildet fra FB-gruppa "Digistamp Shack" var ferdig fargelagt, jeg ga bare boblene litt glitter.  Jeg har brukt DP fra Websters Pages, det har fått en omgang med bartepunchen og hjørnepunch fra Martha Stewart.  Stemplene er fra Kreativ Hobby, blomstene er fra Kort & Godt og Papirdesign.  Seam binding ribbon og blomstene har fått en omgang med Distress Ink.  Bladene er fra en Spellbinders die, swirlen er en Magnolia die.




Ingen kommentarer: