Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 18. februar 2013


Det er så utrolig morsomt å få bestillinger og godt fornøyde "kunder" er så flott!!

Her er et kort jeg laget for ei venninne til hennes mor.

Det er laget etter inspirasjon fra andre kortlagere, som hadde funnet oppskriften i bladet Ett Trykk.  Vel, jeg har ikke bladet, så jeg måtte finne det ut selv, og jeg tror det ble omtrent riktig - det funka i alle fall!


 DP her er Creative Imaginations, bilde fra fb-gruppa "Digistamp Shack", dies er Spellbinders, blomst er bra Papirdesign og fra Sizzix dies.  Bladene er også Papirdesign, mens bling er Kort & Godt.  De hvite perlene inne i blomstene er fra demonterte smykker (ting som ikke blir brukt, må man bare finne en ny bruk for :-)).  Båndene er fra Bikuben.


God plass til å skrive på kortet.
 

Ingen kommentarer: