Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 21. januar 2013

Tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å lage "kalenderkort" - artig med noe nytt :-) Og da var det like greit å lage to samtidig, nesten like, i og med at det var to damer som skulle ha kort.

Jeg startet med å hvitvaske et stykke kartong med akrylmaling, deretter gikk jeg litt "bananas" med blomster, bånd, bling osv....


Her har jeg brukt kalendersider fra FB-gruppa "Scrappesyken", bildet er fra FB-gruppen "Digistamp Shack", DP er Basic Grey "Cappella", blomster og blader fra Papirdesign og Storyteller, bling fra Kort & Godt.  Sommerfuglen er "resist canvas" fra Prima, fargelagt med Distress Ink.

Jeg har også brukt osteklut og seam binding ribbon, som jeg har farget med Distress Ink.  Båndet rundt kanten er elastisk blonde fra Tyrkia.  Bokstavene var egentlig gullfargede, de har fått et lag akrylmaling og klar embossing.



Her er det andre kalenderkortet, nesten likt, men litt forskjellig :-)


DP er Basic Grey "Kioshi", stempel på tag er fra Kreativ Hobby, dies er Nellie Snellen.
 

Ingen kommentarer: