Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 21. januar 2013

Når en god venn av familien fyller 50 år, må han få et ekstra fint "kort"... Han er en lidenskapelig laksefisker, så når jeg så dette DP på Panduro før jul var i alle fall det innkjøpet i boks!!!  Jeg skulle lage kort, men slik ble resultatet....

Ei fiskeveske, selvfølgelig!!! Designet tenkte jeg ut selv en kveld, veska ble laget bl.a. ved hjelp at et lokk og mye tape...
 Bokstavene utenpå veska er først malt hvite med akrylmaling, deretter embosset med klar og svart embossing.  Håper jo det ser litt ut som fiskeskjell da...
Inne i veska er ei lomme, der det lå et "fiskekort"  : -)
Karen fant jeg på FB-gruppa "Digistamp Shack", bildet er fargelagt med Promarkers.   

Bak på kortet har jeg brukt stempler fra Kreativ Hobby.



 

 

Ingen kommentarer: