Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 21. januar 2013

Ei venninne hadde kjøpt seg nytt hus og hun skulle jo få innflytningsgave og kort.  Vel....det ble ei POSTKASSE!!!!  

I en vandring på FB-gruppen "Digistamp Shack" fant jeg malen til denne postkassa, så da var det bare å sette igang... Jeg klarte selvfølgelig å ødelegge to ark med DP, men jeg hadde heldigvis litt i reserve :-) Så lasset jeg på med stæsj :-))

DP er fra BoBunny "Country Garden Glimpse", huset har jeg tegnet og fargelagt med Promarkers .  Blonder fra Panduro, seam binding ribbon og osteklut er farget med Distress Ink, blomster er fra Prima, punch (bak huset) er Martha Stewart sin, charms fra Kort & Godt, sommerfugl er Prima "Resist Canvas".

Stempel bakpå kassa er fra Kort & Godt.
 

Blomstene var egentlig gule, men jeg har gitt dem litt mer farge med Distress Ink.
Jeg har brukt dieser fra Spellbinders, Nellie Snellen og Die-namics.
 


Bokstavene er fra Panduro og Jenny Dowlin.  De største har fått et lag med hvit akrylmaling og litt brun distressing langs kantene. 


Ingen kommentarer: