Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 19. desember 2012

Her er to julekort jeg har laget til nye, gode venninner!

Her har jeg brukt DP fra ei blokk fra Panduro, det søte nisse og jente stempelet er fra Kort & Godt, blomster er fra Prima og Kaisercraft, bling Kort & Godt, blonden er en gave fra ei scrappevenninne og organzabånd fra Panduro.  Bak nissen og jenta er en tag med tekststempel fra Kort & Godt.

 Dette røde prikkete kortet ga seg selv - dama er nemlig prikkegal!!! DP er også fra Panduro, engelen og hjertet er fra samme blokk fra Panduro.  Tekststempel, charm, blomster og bling er alt fra Kort & Godt.  I tillegg har jeg brukt stickles, nåler med hjerter og bånd.  De små grønne "bladene" under blomstene er punch fra Martha Stewart.
 Inne i kortet har jeg brukt Nellie Snellen dies, og bare snudd den biten jeg stanset ut.  Da ble det et fint lyst skrivefelt.

Ingen kommentarer: