Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 19. desember 2012

Bursdager tett innpå jul.... Da er det bare å legge vekk julepapiret og komme i bursdagsmodus!

Det ordnet seg og her er resultatet til ei ung dame!!!


DP husker jeg ikke hvor er fra.... hadde allerede skåret bort produsent navn... amatør!! Bilde er i alle fall fra fb-gruppa "Digistamp Shack", diesene er fra Magnolia, Nellie Snellen og Die-namics.  Blomster fra Kort & Godt og Prima, perlestrå og bling også fra Kort & Godt.   Jeg har også brukt osteklut som er sprayet med Glimmer Mist, mens blonderet er av ukjent opprinnelse!

Inni kortet har jeg brukt en utstanset swirl som jeg har fått, dermed er opphavet ukjent :-S Den har ligget i en boks sammen med litt diverese og bare ventet på rette kortet - her var det perfekt, syns jeg :-)
 
 

Ingen kommentarer: