Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

torsdag 15. november 2012

På farsdagen skal jeg helst finne på noe nytt og spennende både til gubben og svigerfar.  Ikke alltid lett det!  Men med tilgang til morsomme bilder fra "Digistamp Shack" på facebook blir jobben enklere!

Svigerfar har alltid vært glad i å fiske, så denne blide karen var midt i blinken!  Jeg har brukt DP fra Memories, teksten har jeg skrevet på pc, jeg har brukt vokset tråd, noen gamle fiskebrads og diesene er fra Spellbinders og Die-namics.


 Jeg har sett veldig mange flotte sjokoladekort og fikk lyst til å forsøke meg på ett.  Gubben er overmåte glad i Walters Mandler, så ei skikkelig stor plate med nam ble brukt som mal.  Jeg kunne sikkert funnet malen på nettet, men hadde det litt travelt, sjø...  Her er Lucky Luke hentet fra "Digistamp Shack", teksten skrevet på pc, og vanlig hyssing er brukt for å lukke kortet.  Fort gjort!!!


Ingen kommentarer: