Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

torsdag 15. november 2012


 Nok en storesøster med bursdag i høstmørket... Hun får et kort som jeg har "stjålet" oppsettet til, jeg skulle bare ønske jeg hadde notert meg hvor!!!

Bildet er fra "Digistamp Shack" på facebook, DP er fra Memories og Maja Design.  Jeg har brukt punch av Martha Stewart langs kanten.  Tekststempelet er fra Kreativ Hobby, bling er Kort & Godt.  Diesene er fra Die-namics og Spelbinders.  Sølvhjørnene vet jeg sannelig ikke hvor er fra....

Her har jeg også brukt biter av ei gammel bok jeg fikk i et antikvariat, den lå i ei eske og var klar til å bli kastet, stakkars!!  Den er fra 1883, skriften er gotisk og sidene vakre og sepiafarget!  Jeg har gikk papiret litt hvit akrylfarge, for å tone ned det gule.  Denne boka vil få et godt nytt liv i min kortproduksjon, den ødelagte permen og de løse arkene er midt i blinken til mitt bruk :-)


Ingen kommentarer: