Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 19. november 2012

Jeg er så utrolig heldig som har stor familie; alltid noen som fortjener et bursdagskort :-)  Dette laget jeg til en kjær svigerinne!

 Bildet jeg har brukt er hentet fra "Digistamp Shack" på FB, masse flotte gratis digistamps der!  DP er fra en Panduro-blokk, perler er fra Prima, blomst fra Kort & Godt og diesene er fra Nellie Snellen, Die-namics og Spellbinders.

Her har jeg brukt en Spellbinder dies, og bare snudde det stykke som er skåret ut og snudd det.  Ved å sverte alle kantene før jeg har tapet delene på plass, blir kantene tydligere.

 Den største blomsten er farget med Distress Ink.  De to små var i utgangspunktet litt feil lys- og mørk blå, så de fikk også litt farge på seg.

Her er mitt stempel :-)

Ingen kommentarer: