Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 19. september 2012

Her måtte jeg legge hodet i bløt!  Ei flott dame fyller 70, og jeg fikk bestilling på kort til henne.  Jeg kjenner ikke damen godt, men fikk endel tips av "bestilleren".  Feminin, glad i "kniplinger", klassisk....  Jeg måtte selvfølgelig bruke av mine nydelige dies, de løfter et kort!  Her er resultatet:


Designpapiret har jeg brukt før, men husker fremdeles ikke hvor det er fra!  Blomstene er Kort & Godt og Prima sine.  Sommerfuglene er Karen Marie Klip, som er fargelagt med akvarellblyanter og fått litt Stickler på seg.  Tekststempelet er fra Kreativ Hobby, bildet er hentet fra "Digistamp Shack" på FB.  Jeg har gått litt amok med diesene fra Tim Holtz og Die-namics.  Hjørnepunch fra Martha Stewart er brukt inni kortet.  Teksten inni kortet er laget av Marielle J, og ligger på Digistamp Shack!




Ingen kommentarer: