Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 1. august 2012

En tur til min søster uten utstyret mitt hindret meg ikke i å lage noe med papir!! Det finnes heldigvis butikker med godsaker overalt :-) Jeg kjøpte litt papir, stasj, blomster, tape og lim, satte meg godt tilrette og laget et par esker.

Denne ble laget til den eldste av mine tantebarn, som er en kjekk kar på 44!  Som mange har han for lite tid og for mye å gjøre.  Dermed ble papirvalget lett.


DP er fra Kaisercraft og heter Timeless.  Blomstene er fra Kort & Godt og Kaisercraft, bling er fra Prima.  Ellers har jeg brukt bånd og knapper som jeg fant i syskrinet til søstra mi :-)


Bunnen av esken (som er en origami eske) er laget av samme papir, men andre siden er ut.


Denne esken er en bursdagseske til et annet tantebarn, hun er superglad i krydderfarger og spiller både torader og ukulele!


Her har jeg brukt DP fra Sugarfree.  Blomster er også her fra Kort & Godt og Kaisercraft, bling fra Kaisercraft, stempel fra Kort & Godt.


Jeg hadde bare ei stempelpute, den brukte jeg til stempelet og til å sverte blomstene med.
 
 
 

1 kommentar:

Lisa Marlene sa...

Å for noen flotte esker du har tryllet frem, Elisabeth! <3
Jeg likte spesielt godt den første her, alltid vanskelig å lage noe ok til herrer, men du klarte det fint du!