Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

fredag 6. juli 2012

Nylig feiret min kjære lillebror og hans nydelig frue 25-års bryllupsdag.  Jeg bodde i England den gangen og kunne ikke komme i bryllupet, derfor ville jeg gjøre litt ekstra stas på dem nå.


 Bildet er Från Mormors Vind fra Pion Design, DP er Vintage Summer Basics fra Maja Design, blomster er Paperdesign, perlepyntestrå og halvperler er Kort & Godt.  Kantene er distresset med Walnut Stain Distress Ink.  Stempelet er fra Kreativ Hobby, hjerteknappnålene er fra Rice og punchen jeg har brukt er Diamond Fence Deep Edge fra Martha Stewart.  Båndet tror jeg er fra Stoff og Stil.  Sølvtallene 25 er fra Notabene.


Et utdrag fra Kjærlighetens Høysang har jeg printet ut fra pc.  Det er så utrolig vakkert sagt, og passer godt til et par som har vært sammen så lenge!
 
 

Ingen kommentarer: