Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

fredag 6. juli 2012

Jeg er så heldig å ha en fantastisk fysioterapeut, som ikke bare er superflink, hun er også ei dame det går an å snakke med!!! Vi har mange og lange gode samtaler, samtidig som hun hjelper meg med min kranglete kropp.  For en kombo!!!!  Nå har vi to tatt sommerferie, dermed måtte hun selvfølgelig få et sommerkort :-)


Her har jeg brukt et stempel fra Nellie Snellen, som er fargelagt med Promarkers.  DP er Basic Grey and Glitz.  Blomst og sommerfugler fra Prima.  Sommerfuglene har resist mønster, slik at når de er fargelagt kommer mønsteret fram.  Bladene er fra Kaiserkraft, halvperler fra Kort & Godt, punchen er Martha Stewart sin Diamond Fence Deep Edge. Som så ofte før er alt distresset med Walnut Stain.


Ingen kommentarer: