Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

torsdag 19. juli 2012

En forlovelse fortjener et kort, ikke sant?!


 Her har jeg brukt et bilde hentet fra nettet; "Kysset" av Gustav Klimt.  Det har ligget i stæsjet mitt og bare ventet på det rette øyeblikket, og det passet perfekt til dette paret :-)  Teksten er hentet fra "The Digistamp Shack" på FB, laget av Marielle.

DP er BoBunny, blomster er Papirdesign og Prima, knoppene er fra Kort & Godt.  Båndet har jeg fått av ei kjempesnill scrappevenninne.  Jeg har trædd papirbånd gjennom båndet.  Charms er fra Kreativ Hobby, halvperler fra Kort & Godt.  Jeg har brukt "bartepunchen" fra Martha Stewart (igjen!) og alle kanter er distresset med sølv.


Blomstene har også fått litt sølv på kantene.

3 kommentarer:

Lisa Marlene sa...

Et flott forlovelseskort! Charms er lenge siden jeg har brukt, så kanskje jeg bør ta de frem igjen... Det gjør seg ekstra fint på kort. Og fint med sølv på blomstene.
Jeg synes forresten at vi bør få tur sammen til neste år og ha en to-tre scrappekvelder i uka mens vi er der.. ;) Enig?

Elisabeth sa...

tusen takk for god-ord, Lisa! ja charms må man ha m!!! jeg distresser stort sett p alle kortene mine, mest m brunt/mørke farger, men her så jeg at jeg trengte å "løfte" d litt, og sølv er vakkert - d gir en nydelig glans. da måtte jo blomstene også få en dasj, de er jo nokså "flate" hvis man ikke gjør noe m dem!
JA til kombitur behandling/scrapping!!!! en kanonidé fra ei kanondame :-) <3

Miss StampAlot sa...

Kjempeflott kort =) Setter veldig stor pris på at du nevner gruppa her ine =) Tusen takk !

La meg til som følger i bloggen din, å gleder meg til å følge deg framover !

Klem Marielle