Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

mandag 16. juli 2012

Ei av mine søstre fyllte år nettopp og dette kortet måtte jeg bare prøve!  Fant oppskriften på denne bloggen hos Rita, veldig morsomt kort å lage!  Det blir et dobbelt lommekort, der du kan ha en tag i hver lomme.

Den søte jenta er fra The Digistamp Shack på FB, fargelagt med Promarkers.  DP er Memories, blonder har jeg fått av ei "stempelvenninne", blomstene er fra Nille, de lysegrønne bladene er stanset ut med Martha Stewart punch, bling er fra Notabene.

 

 Teksten er også fra The Digistamp Shack, blondedoily fra Panduro.  På kanten av tagen har jeg brukt Martha Stewarts "bartepunch".

 




1 kommentar:

Lisa Marlene sa...

Kjempeflott kort og den bretteteknikken er super! Jeg liker spesielt godt fargene du bruker, det er til å bli i godt humør av! Godklem.