Hei!

Hyggelig at du ser innom bloggen min!

onsdag 28. april 2010


Sesongen for konfirmasjoner er over oss og jeg har laget flere kort i den forbindelse. Dette laget jeg i dag, etter å ha lest det nyeste Cardmaking & Papercraft fra perm til perm! Var så heldig å få et års abonnement av barna til jul og hver måned takker jeg dem for det!!

Kjolen er laget i såkalt "iris folding", en teknikk jeg lærte i fjor via C&P. Nå kom en ny mal og den måtte jo selvfølgelig prøves :-) Teknikken er spennende, anbefales!! Som gave med bladet fulgte et helt hefte med dekorpapir fra Kate Knight, i nydelig blomstrende design. Lekkert!!

Så her har jeg da brukt (i tillegg til Bazzill selvsagt) Kate Knight dekorpapir, stempel fra Kreativ Hobby og Memories blondebord. Borden er fargelagt med Versa Color burgundy, jeg har også distresset kantene med dette. "Blinget" og båndet er veldig gammelt, jeg husker ikke lenger hvor disse kom fra.

Ingen kommentarer: